W dniach 17-18 kwietnia 2015 r. odbyło się „Seminarium dotyczące wymiany doświadczeń między pracownikami GOPS a doradcami klienta PUP”. Seminarium zorganizował Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach, w ramach Umowy partnerstwa lokalnego nr 1/2013 zawartej w dniu 10 lipca 2013 r. na rzecz wzrostu zatrudnienia i rozwoju zasobów ludzkich w powiecie kartuskim.
W Seminarium wzięło udział 70 osób, wśród nich m.in. doradcy klienta Powiatowego Urzędu Pracy i pracownicy socjalni wszystkich Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej z terenu powiatu kartuskiego.
Podczas Seminarium Pani Barbara Kapica – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Kartuzach przedstawiła schemat organizacyjny urzędu i zadania, które realizują doradcy klienta; Pani Małgorzata Bronk – kierownik Działu Poradnictwa i Rozwoju Zawodowego Powiatowego Urzędu Pracy w Kartuzach przedstawiła proces ustalania dla bezrobotnego profilu pomocy (zasady, kwestionariusz profilowania) i możliwości wsparcia osób bezrobotnych dla których ustalono III profil pomocy (Program Aktywizacja i Integracja i programy specjalne); pani Agnieszka Ulaczyk, przedstawiciel Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Somoninie omówiła pracę z klientem GOPS będącym osobom bezrobotną (kontrakt socjalny, itp.), zaś Pani Gabriela Gołata – Dyrektor PCPR Kartuzy i Pan Grzegorz Mikiciuk – kierownik Działu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym PCPR Kartuzy przedstawili Projekt SCHEMATOM STOP (prezentacja projektu SCHEMATOM STOP 2014 i założenia projektu SCHEMATOM STOP 2015).
Dzięki organizacji Seminarium jego uczestnicy mogli poznać zadania instytucji, które dotyczą wspólnych klientów.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||