Powiatowy Rzecznik Konsumentów informuje, że Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie prowadzi postępowanie wyjaśniające (sygn. DDK-405-29/15) mające na celu wstępne ustalenie, czy w związku z praktykami stosowanymi przez Polskie Centrum Telemedyczne sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy zawieraniu umów o świadczenie usług medycznych TeleEKG, doszło do naruszenia przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 184).
W związku z powyższym proszę wszystkich, którzy doświadczyli niezadawalającej współpracy z Polskim Centrum Telemedycznym sp. z o.o. o opisamie własnego problemu konsumenckiego i przesłanie do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Kartuzach, przy ul. Gdańskiej 26 w pokoju 31 w terminie do dnia 24 lipca br.
Wszystkie zebrane sprawy dotyczące Polskiego Centrum Telemedycznego sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zostaną przesłane do biura Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.
Józefa Byczkowska
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||