Praca metodą projektu ma kapitalne znaczenie dla rozwoju kreatywności nauczyciela i ucznia. To korzyści dla wszystkich uczestników przedsięwzięcia, ale też dla środowiska szkoły. Oto przykładowe formy aktywności podczas realizacji projektu, które dla szkół powiatu kartuskiego wydają się bezcenne:
-osobiste spotkania partnerów projektu
-wyjazdy do organizacji partnerskich, badania, studia przypadków
-opracowanie, publikacja i rozpowszechnianie materiałów i dokumentacji dotyczących działań prowadzonych w ramach projektu
-wymiana doświadczeń i praktyk, z wykorzystaniem odpowiednich środków, a szczególnie ICT (www, e-mail, videokonferencje)
-konferencje, seminaria, warsztaty
-prace w terenie, analizy i badania dot. tematyki projektu,
-organizowanie wystaw, przedstawień, festynów
-wykonywanie prac artystycznych
-przygotowanie językowe osób zaangażowanych w realizację projektu, aby zapewnić dobrą komunikację z partnerami
-autoewaluacja
-rozpowszechnianie doświadczeń i efektów projektu (w tym publikacje, materiały, strony internetowe, wystawy)
-wymiana doświadczeń z instytucjami w regionie, współpraca z innymi projektami dot. podobnych obszarów tematycznych .
Poniżej prezentujemy dane obrazujące skalę aktywności naszych szkol i placówek w pisaniu i realizowaniu projektów dla uczniów, wychowanków i nauczycieli w roku 2015
Oprac. Wydział Edukacji
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||