REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
Niniejszy regulamin określa proces rekrutacji placówek Powiatu Kartuskiego do projektu „System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III – Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 – Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
ZASADY REKRUTACJI
1. Projekt jest realizowany od 1 lipca 2013 roku do 30.06.2015 roku przez realizatora projektu – Powiat Kartuski.
2. Wsparcie w projekcie jest skierowane do 42 placówek dla dzieci i młodzieży, a tym samym do 470 nauczycieli i 25 dyrektorów.
3. Wsparcie w projekcie jest bezpłatne i realizowane będzie w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.
4. Cel główny projektu: podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kartuskim poprzez wyposażenie 42 placówek ( tym szkoły różnego stopnia i przedszkola) w kompleksowe narzędzia i cykle doskonalenia oraz stworzenie systemu 4 sieci współpracy w grupach nauczycielskich nastawionych na dzielenie się efektami na forum międzyszkolnym w okresie od 1.07.2013 roku do 30.06.2015 roku.
5. Kryterium rekrutacji placówek:
- co najmniej 10% szkół podstawowych i gimnazjów znajdujących się poniżej średniej powiatowej uzyskanej ze sprawdzianu i egzaminu kończącego dany etap edukacyjny w 2012 r., a także 10% szkół podstawowych i gimnazjów znajdujących się powyżej tej średniej
- w każdym przedszkolu objętym projektem zatrudnionych jest co najmniej 5 nauczycieli
- placówka może otrzymać wsparcie tylko raz
- wypełniona przez dyrektora placówki deklaracja udziału szkoły, przedszkola (Załącznik nr 1)
6. Zespoły szkół (np. szkoły podstawowe i gimnazja lub licea ogólnokształcące, technika i zasadnicze szkoły zawodowe) jeżeli chcą być traktowane jako jedna szkoła w projekcie zgłaszają jako nazwę Zespół Szkół, jeżeli osobno - zgłaszają poszczególne szkoły i wtedy wypełniają deklarację dla każdej placówki odrębnie.
7. Rekrutacja placówek będzie prowadzona w Centrum Inicjatyw Edukacyjnych w Kartuzach w okresie od 2 lipca 2013 roku do 9 lipca 2013 roku.
8. Dokumenty rekrutacyjne będą udostępnione na stronach internetowych www.ciekartuzy.pl oraz www.projektyue.kartuskipowiat.com.pl
9. Placówki ubiegające się o zakwalifikowanie do udziału w projekcie zobowiązane są do złożenia w Centrum Inicjatyw Edukacyjnych w Kartuzach kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych (wersja papierowa, opatrzona podpisami). Dokumenty można przesyłać również pocztą tradycyjną na adres CIE w Kartuzach ul. Słoneczna 3, 83-300 Kartuzy, z dopiskiem: Biuro projektu „System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim”.
10. Wybór placówek zostanie dokonany na podstawie analizy dokumentów rekrutacyjnych przez komisję rekrutacyjną (koordynator ds. merytorycznych projektu, Dyrektor Wydziału Edukacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach, przedstawiciel Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz administrator ds. ewaluacji, rekrutacji i monitoringu projektu).
11. Dyrektorzy szkół/przedszkoli przy pomocy SORE przeprowadzają rekrutację nauczycieli do 15 września 2013 roku, którzy wejdą w skład zespołu opracowującego roczny plan wspomagania szkoły.
12. W przypadku małej ilości zgłoszeń, termin składania deklaracji zostanie przedłużony.
13. Podczas rekrutacji brana będzie pod uwagę kolejność zgłoszeń, a w sytuacji bardzo dużego zainteresowania do udziału w projekcie zostanie utworzona lista rezerwowa.
14. W przypadku rezygnacji, do udziału w projekcie zostanie zaproszona pierwsza placówka z listy rezerwowej, jeśli wyrazi ponowną wolę wzięcia udziału w projekcie poprzez ponowne wypełnienie deklaracji.
15. Prace zespołu rekrutacyjnego są udokumentowane protokołem, kończą się sporządzeniem i podpisaniem listy placówek i listy rezerwowej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
2. Regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2013 roku.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | ||||